Privatumo politika

Updated on 22 balandžio, 2025

PRIVATUMO POLITIKA

Kam reikalinga ši privatumo politika?

UAB „Admita“, įmonės kodas 125323158, PVM mokėtojo kodas LT253231515, buveinės adresas: Oslo g. 5, LT-04131 Vilnius (toliau – Bendrovė arba Mes), rūpinasi Jūsų asmens duomenų apsauga ir privatumu. Tvarkydami Jūsų asmens duomenis, vadovaujamės:
2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (toliau – Reglamentas arba BDAR),
Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, kitais taikytinais duomenų apsaugos teisės aktais.
Siekdami skaidriai informuoti apie tai, kaip renkame, naudojame ir saugome Jūsų duomenis, skelbiame šią privatumo politiką (toliau – Politika). Ji taikoma visiems asmenims, kurie naudojasi mūsų paslaugomis, lankosi mūsų svetainėse ar bendrauja su mumis kitais būdais.

Kur ši Politika taikoma?

Ši Politika taikoma, kai naudojatės:
Mūsų trumpalaikės ar ilgalaikės automobilių nuomos paslaugomis, įskaitant per platformą https://admita.lt  ir https://admitaflex.lt; Mūsų automobilių stovėjimo aikštelių paslaugomis, įskaitant rezervavimą ir automatizuotą įvažiavimą per https://admitaparking.com;  Mūsų klientų aptarnavimo kanalais – telefonu, el. paštu, savitarnos sistema ar socialiniuose tinkluose.
Šioje Politikoje rasite informaciją apie:
Kokius Jūsų asmens duomenis renkame ir kokiais tikslais juos naudojame;
Kam Jūsų duomenys gali būti perduodami;
Kiek laiko juos saugome;
Kokias teises Jūs turite ir kaip jas galite įgyvendinti.
Atkreipiame dėmesį, kad ši Politika gali būti atnaujinama. Apie svarbius pakeitimus informuosime aiškiai, tačiau rekomenduojame periodiškai ją peržiūrėti mūsų svetainėse.

Kas yra asmens duomenys ir kaip jie yra tvarkomi?

Asmens duomenys – tai bet kuri informacija, kuri leidžia tiesiogiai arba netiesiogiai Jus identifikuoti. Tai gali būti, pavyzdžiui, Jūsų vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, transporto priemonės valstybinis numeris, rezervacijos ar mokėjimų informacija.
Asmens duomenų tvarkymas – tai bet kuris veiksmas, atliekamas su asmens duomenimis: jų rinkimas, įrašymas, saugojimas, keitimas, perdavimas, peržiūra, naikinimas ir kt.
Tvarkydami Jūsų duomenis, laikomės šių pagrindinių principų:
Tikslingumas ir minimalumas – duomenis renkame tik tiek, kiek būtina konkrečiam tikslui;
Teisėtumas ir skaidrumas – informuojame Jus apie duomenų naudojimą, vadovaujamės teisės aktais;
Tikslumas – rūpinamės, kad duomenys būtų tikslūs ir prireikus atnaujinami;
Saugojimo ribojimas – duomenys saugomi tik tiek, kiek būtina ar reikalaujama teisės aktuose;
Saugumas – taikome organizacines ir technines priemones, kad apsaugotume Jūsų duomenis nuo neteisėto atskleidimo, praradimo ar sunaikinimo.

Kokiais tikslais tvarkome Jūsų asmens duomenis?

I. Sutarties sudarymas ir administravimas

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Tam, kad galėtume sudaryti ir administruoti sutartis dėl automobilių nuomos (trumpalaikės ar ilgalaikės) bei automobilių stovėjimo paslaugų, taip pat tinkamai registruoti užsakymus mūsų svetainėse https://admita.lt, https://admitaflex.lt  ir https://admitaparking.com, Mes tvarkome šiuos Jūsų asmens duomenis:
Vardas, pavardė;
Gimimo data arba asmens kodas (kai būtina identifikacijai);
Vairuotojo pažymėjimo duomenys (nuomos paslaugos atveju);
El. pašto adresas;
Telefono numeris;
Adresas (gyvenamosios vietos ar juridinio asmens buveinės);
Įmonės pavadinimas, įmonės kodas ir PVM mokėtojo kodas (jeigu klientas – juridinis asmuo);
Transporto priemonės valstybinis numeris;
Paslaugos užsakymo duomenys (rezervacijos kodas, data, paslaugos tipas, trukmė, vieta);
Sutarties duomenys (pasirinktas automobilis, nuomos laikotarpis, stovėjimo aikštelė, papildomos paslaugos);
Mokėjimo duomenys (suma, mokėjimo būdas, statusas);
Prisijungimo prie savitarnos sistemos duomenys (el. paštas, slaptažodis).

Kaip gauname šiuos duomenis?

Tiesiogiai iš Jūsų, kai pateikiate užklausą ar užsakymą per mūsų svetaines arba kontaktuodami telefonu, el. paštu ar tiesiogiai atvykę;
Kai naudojatės mūsų savitarnos sistema arba automatinėmis parkavimo sistemomis;
Iš partnerių, kai paslauga rezervuojama ar įgyvendinama kartu su trečiosiomis šalimis (pvz., per kitas nuomos platformas ar aikštelių valdytojus);
Iš mokėjimo operatorių – apmokėjimo tikslu.

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Paslaugų (nuomos ar parkavimo) užsakymui ir sutarčių sudarymui;
Paslaugų rezervacijai, teikimui ir administravimui;
Tapatybės patvirtinimui, įskaitant vairuotojo tinkamumo patikrinimą (nuomos atveju);
Sąskaitų išrašymui ir mokėjimų valdymui;
Prieigos suteikimui prie stovėjimo vietų ar automobilių per numerių atpažinimo sistemą ar nuomos terminalus;
Kliento paskyros (savitarnos) sukūrimui ir administravimui.
Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?
Jūsų asmens duomenys gali būti teikiami tik tiek, kiek būtina paslaugų teikimui ar teisės aktuose numatytais atvejais:
IT sistemų tiekėjams ir techninės infrastruktūros partneriams – savitarnos, rezervacijų, sutarčių ir mokėjimų administravimo tikslais;
Automobilių ir stovėjimo aikštelių valdytojams / partneriams – jei paslauga įgyvendinama jų valdomose teritorijose ar naudojant jų platformas;
Mokėjimo paslaugų teikėjams – siekiant užtikrinti atsiskaitymus ar grąžinimus;
Teisininkams, konsultantams, auditoriams – vidaus administravimo ar ginčų sprendimo atvejais;
Valstybinėms ir teisėsaugos institucijoms – tik kai to reikalauja įstatymai;
Skolų administravimo ar išieškojimo paslaugų teikėjams, jei klientas nevykdo įsipareigojimų;
Draudimo bendrovėms – nelaimingų atsitikimų ar žalos atveju.
Jūsų duomenys neteikiami komerciniais ar reklaminiais tikslais be Jūsų sutikimo. Taip pat jie nėra perduodami už Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės ribų, nebent būtų užtikrintas tinkamas apsaugos lygis pagal BDAR.

Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų asmens duomenis?

Tvarkydami Jūsų asmens duomenis, vadovaujamės Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) ir kitais taikytinais teisės aktais. Priklausomai nuo situacijos, Jūsų duomenys yra tvarkomi šiais pagrindais:
Sutarties sudarymo ir vykdymo pagrindu (BDAR 6 str. 1 d. b p.)
Kai pateikiate mums savo duomenis registruodamiesi, rezervuodami automobilių nuomos ar stovėjimo paslaugą mūsų svetainėse (admita.lt, admitaflex.lt, admitaparking.com) ar per savitarnos sistemą, tarp Jūsų ir UAB „Admita“ yra sudaroma sutartis. Šiuo atveju Jūsų asmens duomenys tvarkomi tam, kad galėtume tinkamai įvykdyti šią sutartį ir suteikti užsakytas paslaugas (pvz., parinkti automobilį, užtikrinti prieigą prie stovėjimo aikštelės, susisiekti dėl užsakymo ir pan.).
Teisinės prievolės vykdymo pagrindu (BDAR 6 str. 1 d. c p.)
Pasibaigus sutartiniams santykiams, tam tikrus duomenis privalome saugoti vadovaudamiesi galiojančiais teisės aktais – pavyzdžiui, buhalterinės apskaitos, mokesčių, archyvavimo tikslais. Tokiais atvejais duomenys tvarkomi siekiant įvykdyti teisines prievoles, numatytas:
Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse;
Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme;
LR Vyriausiojo archyvaro įsakymu patvirtintoje Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklėje;
kitose teisės aktuose nustatytose prievolėse.
Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis?
Su Jumis sudarytų sutarčių ir (ar) pateiktų užsakymų duomenis, įskaitant visus tai patvirtinančius dokumentus ir Jūsų pateiktus asmens duomenis, tvarkome visą sutarties galiojimo laikotarpį;
Po sutarties pasibaigimo arba užsakymo įvykdymo, šie duomenys saugomi 10 (dešimt) metų, kaip tai numatyta teisės aktuose.
Šis saugojimo laikotarpis leidžia mums apginti savo teisinius interesus, atitikti audito ir atskaitomybės reikalavimus, taip pat tinkamai reaguoti į galimus ginčus ar valstybinių institucijų paklausimus.

II. Bendrovės paslaugos administravimas

(Parkavimo ir automobilių nuomos paslaugų teikimas)

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Siekdami užtikrinti tinkamą automobilių stovėjimo aikštelių ir automobilių nuomos paslaugų administravimą, tvarkome šiuos Jūsų asmens duomenis:
Parkavimo paslaugų atveju:
Transporto priemonės valstybinis numeris;
Aikštelės vieta;
Parkavimo pradžios ir pabaigos data bei laikas (arba rezervuotas laikotarpis);
Paslaugos trukmė ir pasirinktas tipas (pvz., su / be atšaukimo galimybės);
Mokėjimo statusas (apmokėta / neapmokėta), suma, pasirinktas atsiskaitymo būdas;
Transakcijos duomenys (pvz., bankinio mokėjimo identifikatorius);
Telefono numeris
Automobilių nuomos paslaugų atveju:
Vardas, pavardė;
Gimimo data arba asmens kodas;
Kontaktiniai duomenys – el. paštas, telefono numeris, adresas;
Vairuotojo pažymėjimo duomenys (jei taikoma);
Vairuotojo pažymėjimo kopija (jei taikoma);
Automobilio nuomos laikotarpis, pasirinktas automobilis, atsiėmimo ir grąžinimo vietos;
Mokėjimo informacija ir sąskaitų duomenys;
Paskyros informacija (el. paštas, prisijungimo duomenys, užsakymų istorija);
Kliento pateikti dokumentai ar sutikimai.

Kaip gauname šiuos duomenis?

Tiesiogiai iš Jūsų – kai registruojatės, rezervuojate ar naudojatės mūsų svetainėmis, savitarna, telefonu ar el. paštu;
Automatiškai – kai įvažiuojate į aikštelę, kur įrengta numerių atpažinimo sistema (ANPR);
Iš mokėjimų paslaugų teikėjų ar partnerių platformų – kai paslauga užsakoma per trečiuosius asmenis.
Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?
Parkavimo paslaugų atveju – identifikuoti transporto priemonę, nustatyti paslaugos trukmę, apskaičiuoti kainą ir administruoti mokėjimą;
Nuomos atveju – įvertinti vairuotojo tinkamumą, paruošti automobilį, užtikrinti paslaugos vykdymą ir grąžinimo kontrolę;
Visiems atvejams – klientų aptarnavimo, paslaugų kokybės, mokėjimų, savitarnos prieigos ir sąskaitų pateikimo tikslais.

Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?

Jūsų duomenys gali būti teikiami:
Mūsų IT ir sistemų administravimo partneriams (pvz., savitarnos, mokėjimo ar rezervacijos sistemų tiekėjams);
Automobilių ar aikštelių valdytojams / savininkams – kai paslauga įgyvendinama per partnerius;
Mokėjimo paslaugų teikėjams – bankams, mokėjimo operatoriams;
Mobiliojo ryšio operatoriams – jei naudojamas SMS mokėjimo būdas;
Teisininkams, skolų išieškojimo ir konsultacijų paslaugų tiekėjams – jei būtina dėl neapmokėtų paslaugų ar ginčų;
Draudimo bendrovėms – žalos ar incidentų administravimo atvejais;
Valstybės institucijoms – tik kai to reikalauja teisės aktai.
Visi duomenys teikiami tik patikimiems gavėjams, kurie užtikrina BDAR atitinkančias saugumo priemones. Duomenys nėra perduodami už Europos ekonominės erdvės ribų, nebent būtų užtikrintas tinkamas apsaugos lygis.
Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų duomenis?
Sutarties vykdymas (BDAR 6 str. 1 d. b p.) – kai užsakote paslaugą (pvz., rezervuojate aikštelę ar nuomojatės automobilį), tvarkome duomenis tam, kad galėtume suteikti paslaugą;
Teisinė prievolė (BDAR 6 str. 1 d. c p.) – kai duomenis privalome saugoti pagal buhalterinės apskaitos, mokesčių ar archyvavimo įstatymus;
Teisėtas interesas (BDAR 6 str. 1 d. f p.) – paslaugų saugumo, tinkamo veikimo, ginčų prevencijos ar kokybės užtikrinimo tikslu.
Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis?
Parkavimo ar vienkartinių užsakymų duomenis saugome 3 metus nuo paslaugos suteikimo ar galutinio atsiskaitymo dienos;
Ilgalaikių sutarčių duomenis – 10 metų nuo sutarties pasibaigimo;
Įvažiavimo ir stovėjimo momentų fiksavimo duomenis (pvz., numerių nuotraukas) – iki 2 mėnesių, išskyrus atvejus, kai būtina saugoti ilgiau teisėsaugos ar ginčų sprendimo tikslais.

III. Įsiskolinimų valdymas

(Mokėjimo tvarkos pažeidimų administravimas, įskaitant tapatybės nustatymą)

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Tuo atveju, kai klientas neatsiskaito už UAB „Admita“ suteiktas paslaugas, pažeidžia mokėjimo tvarką ar ignoruoja paslaugos apmokėjimo sąlygas, Mes tvarkome šiuos asmens duomenis:
Transporto priemonės nuomotojo duomenys: vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas;
Transporto priemonės valstybinis numeris;
Transporto priemonės ir (ar) nuomos laikotarpio informacija (pasiėmimo/atidavimo data ir laikas, paslaugos tipas);
Transporto priemonės ir (ar) stovėjimo laikotarpio informacija (įvažiavimo/išvažiavimo data ir laikas, stovėjimo vieta ar zona, paslaugos tipas);
Transporto priemonės atvaizdas ar valst. numerio nuotrauka (kai renkama naudojant ANPR ar vaizdo stebėjimo kameras);
Mokėtina suma, susidariusio įsiskolinimo duomenys;
Susirašinėjimo, informavimo ar skolos išieškojimo metu sugeneruota informacija (skolininko atsakymai, komunikacijos eiga).

Kaip gauname Jūsų duomenis?

Iš mūsų sistemų – kai Jūs naudojatės „Admita“ teikiamomis automobilių nuomos arba parkavimo paslaugomis ir neatliekate mokėjimo pagal numatytas sąlygas;
Naudojantis vaizdo stebėjimo sistemomis – kai užfiksuojamas stovėjimas, bet neįvykdomas apmokėjimas;
Iš VĮ „Regitra“ – kai, esant būtinybei, nustatome transporto priemonės savininko tapatybę;
Iš viešai prieinamų šaltinių ar valstybės registrų, kai to reikalauja teisėtas įsiskolinimo administravimo procesas.

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Nustatyti, kokia transporto priemonė ir kuris asmuo (savininkas ar naudotojas) naudojosi paslauga ir nesumokėjo;
Pagrįsti mokėjimo tvarkos pažeidimo aplinkybes, surinkti įrodymus apie suteiktas, bet neapmokėtas paslaugas;
Inicijuoti susisiekimą su klientu dėl įsiskolinimo ir paraginti jį atsiskaityti;
Esant reikalui – perduoti informaciją skolų išieškojimo partneriams, teisininkams ar draudimo bendrovėms;
Ginti teisėtus Bendrovės turtinius interesus, kai reikalingas ikiteisminis ar teisminis skolos išieškojimas.

Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?

Skolų administravimo ar išieškojimo įmonėms, kurios veikia UAB „Admita“ vardu vykdydamos įsiskolinimų valdymo funkcijas (įskaitant skolininko identifikavimą, pranešimų siuntimą, ikiteisminį ar teisminį atstovavimą);
Teisininkams, notarams, antstoliams – kai būtina parengti ar vykdyti teisines procedūras dėl skolos;
Draudimo bendrovėms, jei paslauga apdrausta arba skola susijusi su žalos atlyginimu;
Valstybinėms ar teisėsaugos institucijoms (pvz., policijai, teismui, VMI) – tik teisės aktų nustatyta tvarka, kai tai būtina mūsų teisių gynybai ar įsipareigojimų vykdymui.
Visais atvejais Jūsų duomenys teikiami tik patikimiems gavėjams, užtikrinantiems tinkamą asmens duomenų apsaugos lygį. Duomenys nėra perduodami už Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės ribų, nebent tai atliekama laikantis visų BDAR reikalavimų.

Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų asmens duomenis?

Vadovaujantis BDAR 6 str. 1 d. f) p., Mes turime teisėtą interesą susigrąžinti už suteiktas paslaugas nepriemokas. Todėl duomenys tvarkomi siekiant apginti teisėtus UAB „Admita“ turtinius interesus, susijusius su neapmokėtų sumų išieškojimu, taip pat – užtikrinti atsiskaitymo drausmę ir sąžiningumą kitų klientų atžvilgiu.

Kiek laiko saugome Jūsų duomenis?

Duomenys, susiję su įsiskolinimų valdymu, tvarkomi iki pilno įsiskolinimo apmokėjimo arba teisinio reikalavimo nutraukimo;
Po įsiskolinimo išieškojimo – duomenys saugomi dar 3 metus kartu su susijusia paslaugos užsakymo informacija, siekiant apginti teisinius interesus ar reaguoti į paklausimus.

IV. Mokestinių prievolių vykdymas

(Apskaitos dokumentų išrašymas ir administravimas)

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Norėdami užtikrinti tinkamą apskaitos tvarkymą ir mokestinių prievolių vykdymą, susijusį su UAB „Admita“ teikiamomis automobilių nuomos bei stovėjimo paslaugomis, tvarkome šiuos Jūsų asmens duomenis:
Vardas, pavardė;
Gimimo data (jei būtina tapatybės tikslumui ar įrašui dokumentuose);
Adresas (gyvenamosios vietos arba įmonės buveinės);
El. pašto adresas;
Telefono numeris;
Įmonės pavadinimas, įmonės kodas ir PVM mokėtojo kodas (jei paslaugos gavėjas yra juridinis asmuo);
Transporto priemonės valstybinis numeris;
Paslaugos duomenys (paslaugos tipas: nuoma ar stovėjimas; laikotarpis; vieta; automobilio ar aikštelės informacija);
Sąskaitų ar kvitų duomenys (numeris, išrašymo data, suma, PVM).

Kaip gauname Jūsų duomenis?

Tiesiogiai iš Jūsų – kai pateikiate užklausą svetainėse admita.lt, admitaflex.lt, admitaparking.com, registruojatės savitarnoje ar pateikiate prašymą „Išsirašyti sąskaitą“;
Automatiškai – kai duomenys sugeneruojami naudojantis mūsų platformomis, rezervacijos ir mokėjimo sistemoje;
Iš paslaugų tiekėjų ar mokėjimo partnerių – jei sąskaitos generavimas vykdomas pagal integraciją su išorinėmis sistemomis.

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Teisingam PVM sąskaitų faktūrų, kreditinių sąskaitų ar kvitų išrašymui;
Informacijos deklaravimui valstybinėms institucijoms (pvz., VMI), vadovaujantis teisės aktais;
Apskaitos sistemų vedimui ir vidaus kontrolės procedūroms;
Atitikčiai mokesčių prievolėms užtikrinti pagal suteiktas parkavimo ar nuomos paslaugas;
Sąskaitų išrašymo ir pateikimo klientui organizavimui.
Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?
Apskaitos ir IT sistemų paslaugų teikėjams – kurie palaiko mūsų savitarnos, mokėjimo ar sąskaitų valdymo funkcijas;
Konsultantams, auditoriams, buhalteriams – vykdantiems priežiūrą ar teikiantiems finansines paslaugas;
Mokesčių administratoriui (VMI) – pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus;
Teisinėms ar priežiūros institucijoms, jei tai būtina pagal įstatymą.
Duomenys teikiami tik tiems gavėjams, kurie užtikrina tinkamas asmens duomenų tvarkymo ir saugumo priemones. Jūsų duomenys nėra perduodami už ES/EEE ribų, išskyrus atvejus, kai užtikrinamos tinkamos garantijos pagal BDAR.

Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų duomenis?

Tvarkydami apskaitos dokumentus, vadovaujamės BDAR 6 str. 1 d. c) punktu – duomenys tvarkomi siekiant vykdyti teisines prievoles, kylančias iš:
LR Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo;
LR Buhalterinės apskaitos įstatymo;
LR Mokesčių administravimo įstatymo;
Kitų taikytinų teisės aktų, reglamentuojančių finansinę ir mokestinę atskaitomybę.
Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis?
Apskaitos dokumentai ir juose esantys su Jumis susiję asmens duomenys saugomi 10 metų, skaičiuojant nuo dokumento išrašymo dienos, kaip tai numatyta teisės aktuose.

V. Paslaugų administravimas, proceso kokybės užtikrinimas ir turto/infrastruktūros apsauga

(Stovėjimo aikštelių teritorijos ir automobilių stebėjimas vaizdo kameromis)

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Siekdami užtikrinti kokybišką UAB „Admita“ teikiamų paslaugų administravimą (įskaitant parkavimą ir automobilių nuomą) bei mūsų turto, transporto priemonių ir infrastruktūros apsaugą, tvarkome šiuos asmens duomenis:
Transporto priemonių valstybinių numerių fotonuotraukos (pvz., įvažiavimo / išvažiavimo metu);
Vaizdo įrašai (kuriuose gali būti užfiksuoti asmens atvaizdai, transporto priemonių numeriai, veiksmai ar įvykiai);
Techniniai duomenys apie vaizdo įrašus: data, laikas, trukmė, vieta (aikštelė, automobilių perdavimo punktas).

Kaip gauname Jūsų duomenis?

Tiesiogiai iš vaizdo stebėjimo kamerų, įrengtų mūsų administruojamose automobilių stovėjimo aikštelėse ir automobilių perdavimo / grąžinimo vietose;
Apie vaizdo stebėjimą klientai informuojami informaciniais ženklais (pvz., prie įvažiavimo į aikštelę ar automobilių atsiėmimo punkte), kaip tai numatyta teisės aktuose.

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Užtikrinti automatinį transporto priemonių įvažiavimo / išvažiavimo registravimą (ANPR sistema), naudojamą paslaugų administravimui ir mokėjimų kontrolei;
Fiksuoti paslaugų naudojimo laiką ir sąlygas (pvz., stovėjimo trukmę ar automobilio grąžinimo momentą);
Nustatyti galimus taisyklių, viešosios tvarkos ar teisės aktų pažeidimus (pvz., netinkamą elgesį aikštelėje, žalos padarymą automobiliui ar infrastruktūrai);
Užtikrinti mūsų turto (automobilių, infrastruktūros, sistemų) apsaugą ir prevenciškai valdyti rizikas;
Turėti įrodymus ginčo ar žalų atvejais, tiek teismo, tiek draudimo procedūrose.

Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?

Jūsų duomenys gali būti teikiami tik teisėtais pagrindais ir šiems gavėjams:
Mūsų IT ir saugumo paslaugų teikėjams, padedantiems administruoti vaizdo stebėjimo sistemas ar duomenų saugojimą;
Aikštelių ir automobilių valdytojams / partneriams, su kuriais vykdome bendrą paslaugų administravimą;
Kompetentingoms teisėsaugos ir priežiūros institucijoms (pvz., policijai, teismui, Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai) – kai būtina dėl teisės aktų pažeidimo ar ginčo sprendimo;
Draudimo bendrovėms – žalos ar įvykio dokumentavimo tikslu;
Teisinėms ar skolų išieškojimo bendrovėms, kai būtina ginti teisėtus interesus.
Duomenys nėra perduodami trečiosioms šalims, esančioms už Europos ekonominės erdvės ribų, nebent užtikrinamas tinkamas saugumo lygis pagal BDAR reikalavimus.

Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų duomenis?

Vadovaujantis BDAR 6 str. 1 d. f) p., Jūsų duomenys tvarkomi remiantis teisėtu interesu:
Užtikrinti teikiamų paslaugų (parkavimo ir automobilių nuomos) kokybę ir kontrolę;
Apsaugoti bendrovės ir partnerių turtą bei infrastruktūrą nuo neteisėtų veiksmų;
Fiksuoti ir valdyti incidentus, pažeidimus ar įvykius (įskaitant ginčų sprendimo kontekste).

Kiek laiko saugome Jūsų duomenis?

Įprastiniai vaizdo įrašai saugomi ne ilgiau kaip 2 mėnesius nuo jų užfiksavimo dienos, nebent jie reikalingi ilgiau (pvz., dėl incidento);
Įvažiavimo / išvažiavimo metu padarytos transporto priemonių numerių fotonuotraukos (naudojamos kaip užsakymų įrodymai) saugomos 3 metus nuo paslaugos suteikimo arba visiško atsiskaitymo dienos;
Įrašai, kuriuose užfiksuoti konkretūs incidentai (pvz., žala turtui, vagystė, tvarkos pažeidimas), saugomi visą ikiteisminio, teisminio ar administracinio ginčo nagrinėjimo laikotarpį, kol sprendžiami klausimai dėl atsakomybės ar žalos atlyginimo.

VI. Klientų aptarnavimo ir informavimo kokybės gerinimas

(Telefoninių pokalbių įrašymas)

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Siekdami užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, sklandžią paslaugų teikimo eigą (ypač sudarant automobilių nuomos ar parkavimo sandorius telefonu), taip pat norėdami užtikrinti darbuotojų darbo kontrolę ir spręsti ginčus, UAB „Admita“ įrašo ir saugo šiuos Jūsų asmens duomenis:
Pokalbio įrašas (įskaitant Jūsų balsą ir pokalbio turinį);
Telefono numeris, iš kurio skambinate;
Techniniai pokalbio duomenys: skambučio data, laikas, trukmė;
Esant būtinybei – su pokalbio turiniu susijusi papildoma informacija (pvz., paslaugos tipas, užsakymo numeris).

Kaip gauname Jūsų duomenis?

Šie duomenys gaunami tiesiogiai iš Jūsų, kai skambinate mums nurodytais klientų aptarnavimo numeriais (pvz., +370 616 00141) ir pateikiate informaciją žodžiu;
Pokalbiai įrašomi tik tada, kai Jūs esate informuoti apie įrašymą dar prieš pradedant pokalbį (balso pranešimu).

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Norint užtikrinti, kad suteikiama informacija yra tiksli, paslaugų teikimas sklandus, o sprendžiami klausimai – pagrįsti ir dokumentuoti;
Vertinant darbuotojų aptarnavimo kokybę ir mokymų tikslais;
Sudarius sandorį telefonu (pvz., nuomos rezervaciją, pakeitimą, atšaukimą), įrašas gali būti naudojamas kaip įrodymas dėl paslaugų sudarymo ar įsipareigojimų turinio;
Sprendžiant skundus, ginčus, atsakant į paklausimus ar išaiškinant situacijas, susijusias su teikiamomis paslaugomis.

Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?

Jūsų pokalbio duomenys gali būti teikiami:
Vidaus darbuotojams, atsakingiems už aptarnavimo kokybę, paslaugų valdymą ar mokymus;
Išoriniams paslaugų tiekėjams, kurie veikia kaip duomenų tvarkytojai (pvz., skambučių centro paslaugų teikėjai, IT sistemų administratoriai);
Teisinėms institucijoms – tik kai tai būtina pagal teisės aktus arba sprendžiant ginčus (pvz., policijai, teismams, Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, advokatams ar skolų išieškojimo bendrovėms).
Duomenys nėra perduodami už Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės ribų, nebent būtų užtikrintas atitinkamas apsaugos lygis pagal BDAR.

Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų duomenis?

Jūsų duomenys tvarkomi remiantis:
Jūsų sutikimu (BDAR 6 str. 1 d. a p.) – kuris laikomas duotu, jei po įspėjimo apie įrašymą tęsiate pokalbį;
Taip pat – kai pokalbio metu sudaromas žodinis susitarimas ar rezervacija, duomenys gali būti tvarkomi remiantis sutarties vykdymu (BDAR 6 str. 1 d. b p.);
Teisėtu interesu (BDAR 6 str. 1 d. f p.) – siekiant užtikrinti aptarnavimo kokybę, spręsti skundus, apginti bendrovės ar kliento teises.

Kiek laiko saugome Jūsų duomenis?

Įprasti telefoninių pokalbių įrašai saugomi 3 mėnesius nuo pokalbio pabaigos dienos;
Pokalbiai, kuriuose aptariami svarbūs klausimai (pvz., sandorių sudarymas, skundai ar pretenzijos), gali būti priskirti kitiems tvarkymo tikslams ir saugomi tiek, kiek būtina konkrečiam tikslui įgyvendinti (pvz., ginčo ar teismo proceso laikotarpiu).

VII. Prašymų, skundų ir paklausimų administravimas

(Paklausimų ir skundų nagrinėjimas)

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Siekdami objektyviai įvertinti Jūsų pateiktus prašymus, skundus, reikalavimus ar kitus paklausimus, bei pateikti atsakymus ar įgyvendinti teisinius veiksmus, UAB „Admita“ tvarko šiuos Jūsų asmens duomenis:
Vardas, pavardė;
Transporto priemonės valstybinis registracijos numeris;
Kontaktiniai duomenys: el. pašto adresas, telefono numeris, (jei būtina – gyvenamosios vietos ar įmonės adresas);
Paklausimo/Skundo/Reikalavimo turinys ir jo aplinkybės;
Pridėti dokumentai (pvz., rezervacijos patvirtinimai, kvitai, nuotraukos, vaizdo įrašai ar kiti įrodymai).

Kaip gauname Jūsų duomenis?

Iš Jūsų arba Jūsų atstovo, kai kreipiatės į mus el. paštu (pvz. info@admita.lt), telefonu, kontaktine forma svetainėse admita.lt, admitaflex.lt, admitaparking.com, laišku ar socialinių tinklų platformose;
Duomenys gali būti papildyti mūsų turima informacija apie Jus kaip klientą (pvz., rezervacijos istorija, mokėjimo informacija ar kita techninė įranga fiksuota informacija).

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Jūsų asmens duomenys naudojami tam, kad galėtume:
Tinkamai įvertinti situaciją, susijusią su Jūsų užklausimu;
Identifikuoti Jus kaip klientą ir pateikti personalizuotą, pagrįstą atsakymą;
Užtikrinti sklandų vidaus procesų koordinavimą (pvz., paslaugų taisyklių laikymosi analizę);
Pareikšti, vykdyti ar apginti teisėtus UAB „Admita“ arba klientų interesus ginčo ar incidento atveju.

Kam gali būti teikiami Jūsų duomenys?

Teisinėms ar ginčus administruojančioms įstaigoms (pvz., teismams, Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai);
Advokatams, antstoliams, konsultantams, draudimo bendrovėms ar skolų administravimo įmonėms;
Paslaugų tiekėjams (pvz., IT sistemų ar klientų aptarnavimo paslaugų tiekėjams), veikiantiems kaip duomenų tvarkytojai, tik jei tai būtina skundo ar paklausimo sprendimui;
Tokie duomenys teikiami tik teisės aktų nustatyta tvarka ir tik tuo atveju, kai tai yra būtina siekiant apginti mūsų ar trečiųjų šalių teisėtus interesus.
Jūsų asmens duomenys nėra perduodami už Europos ekonominės erdvės ribų, nebent būtų užtikrintas tinkamas saugumo lygis pagal BDAR.

Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome Jūsų duomenis?

Jūsų duomenis tvarkome:
Reglamento 6 str. 1 d. c) p. pagrindu – kai Jūsų kreipimasis susijęs su įstatymu saugomomis teisėmis ar interesais (pvz., vartotojo teisėmis, asmens duomenų apsauga);
Reglamento 6 str. 1 d. f) p. pagrindu – kai siekiame ginti teisėtus interesus (pvz., sprendžiant ginčą, reikalaujant žalos atlyginimo ar apginant bendrovės turtą);
Reglamento 6 str. 1 d. a) p. pagrindu – kai pateikiate mums atsiliepimą, nuomonę ar neformalią pastabą (t. y. sutikimo pagrindu).

Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis?

Asmens duomenys, susiję su skundų, prašymų ar paklausimų nagrinėjimu, saugomi 3 mėnesius nuo išnagrinėjimo pabaigos dienos;
Jei skundas ar reikalavimas per šį laiką neišnagrinėjamas arba susijęs su ginču, duomenys gali būti saugomi ilgiau – visą teisminio ar ikiteisminio ginčo nagrinėjimo laikotarpį;
Jei ginčas užbaigiamas taikos sutartimi ar teismo sprendimu – su tuo susiję duomenys saugomi iki 10 metų.

VIII. Reprezentacijos ir žinomumo didinimas viešoje erdvėje

(Komunikacija socialiniuose tinkluose)

Kokiu tikslu tvarkome duomenis?

Siekdama didinti UAB „Admita“ (toliau – Bendrovė) žinomumą, komunikuoti su esamais ir potencialiais klientais bei reprezentuoti savo teikiamas paslaugas – automobilių nuomą, parkavimą ir mobilumo sprendimus – Bendrovė administruoja šias paskyras socialiniuose tinkluose:
Facebook;
LinkedIn;
Instagram;

Kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome?

Bendraudami su Jumis socialiniuose tinkluose, mes galime tvarkyti šiuos duomenis:
Vardą, pavardę arba vartotojo paskyros pavadinimą;
Profilio nuotrauką ar nuotraukas, kuriose pažymėta Bendrovė;
Viešus veiksmus (pvz., „patinka“, „komentuoti“, „dalintis“, „sekti“ ir pan.);
Žinutes ir jų turinį (pvz., žinutės tekstą, laiką, priedus, susirašinėjimo istoriją);
Dalyvavimo Bendrovės organizuojamuose konkursuose, akcijose ar renginiuose informaciją;
Atsiliepimus, vertinimus, nuomones apie teikiamas paslaugas.

Kaip gauname Jūsų duomenis?

Tiesiogiai iš Jūsų – kai bendraujate su Mumis mūsų paskyrose arba pažymite mūsų turinį;
Kai dalyvaujate socialiniuose konkursuose, apklausose ar kitose iniciatyvose.

Kam naudojami Jūsų asmens duomenys?

Sklandžiai ir efektyviai komunikacijai su Jumis;
Atsakymui į Jūsų klausimus, pasiūlymus ar skundus, gautus per socialinius tinklus;
Informacijos apie mūsų paslaugas (nuomos sąlygas, pasiūlymus, naujienas) pateikimui;
Bendrovės įvaizdžio formavimui ir paslaugų pristatymui viešoje erdvėje.

Kam gali būti teikiami Jūsų asmens duomenys?

Reklamos ar socialinių tinklų komunikacijos paslaugas teikiantiems partneriams (pvz., rinkodaros agentūroms, konsultantams, kūrėjams), kurie veikia kaip mūsų duomenų tvarkytojai;
Kompetentingoms institucijoms (pvz., teismui, VDAI, policijai), tik jei to reikalauja teisės aktai;
Duomenys niekada neteikiami tretiesiems asmenims, kurie neužtikrina tinkamų apsaugos priemonių.
Jūsų duomenys nėra perduodami į trečiąsias valstybes (už EEE ribų), nebent socialinio tinklo valdytojas (pvz., „Meta Platforms“ ar „LinkedIn Corporation“) taiko BDAR reikalavimus atitinkančias apsaugos priemones.

Svarbu: Jūsų duomenis taip pat tvarko patys socialinių tinklų platformų valdytojai. Rekomenduojame susipažinti su jų privatumo politikomis (pvz., Facebook, Instagram, LinkedIn).
Kokiomis teisėto tvarkymo sąlygomis tvarkome duomenis?
Reglamento 6 str. 1 d. a) p. – Jūs bendraujate su mumis socialinėje erdvėje savo iniciatyva, todėl duomenys tvarkomi Jūsų sutikimo pagrindu;
Reglamento 6 str. 1 d. f) p. – Mes turime teisėtą interesą palaikyti ryšį su savo auditorija, informuoti apie paslaugas, kurti reputaciją, todėl duomenys tvarkomi ir teisėto intereso pagrindu.
Kiek laiko saugome Jūsų duomenis?
Jūsų duomenys saugomi tol, kol yra matomi mūsų socialiniuose tinkluose, arba kol išreiškiate norą juos pašalinti;
Duomenys, susiję su teisminiais ar reputaciją galinčiais paveikti incidentais (pvz., šmeižtu), saugomi visą ginčo ar proceso laikotarpį.

Privatumo politikos pabaiga